Αναρτήσεις

Παιχνίδι Παρατηρητικότητας

Εικόνα
Επιστρέφω μετά από πολύ καιρό με μια καινούρια ανάρτηση στην οποία θα σας δείξω μια πανεύκολη δραστηριότητα για το σχολείο ή το σπίτι. Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι: αυτοκολλητάκια, γλωσσοπίεστρα και μικρά μανταλάκια χειροτεχνίας. Ουσιαστικά το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κολλήσετε 2-3-4 ή ακόμα και 5 αυτοκόλλητα σε κάθε γλωσσοπίεστρο εκ των οποίων ένα ή δύο αυτοκόλλητα θα είναι διαφορετικά.  Στην συνέχεια θα ζητήσετε από τα παιδιά να τοποθετήσουν το μανταλάκι ή τα μανταλάκια στο διαφορετικό αυτοκόλλητο. Οι παραλλαγές που μπορεί να γίνουν είναι πάρα πολλές όπως για παράδειγμα να ζωγραφίσετε εσείς τα σχέδια στα γλωσσοπίεστρα, να γράψετε αριθμούς, γράμματα, σχήματα ακόμα και μικρές λέξεις. Και φυσικά ο βαθμός δυσκολίας αυξάνεται αναλόγως την ηλικία των παιδιών. Ευδοξία

Δραστηριότητες με θέμα "Χειμώνας" για το Νηπιαγωγείο ή τον Παιδικό Σταθμό

Εικόνα
Στην σημερινή ανάρτηση θα σας παρουσιάσω κάποιες ιδέες για δραστηριότητες, τις οποίες μπορείτε να πραγματοποιήσετε στην τάξη σας και τους μικρούς μαθητές σας στα πλαίσια της ενότητας "Χειμώνας".     Προφορική Επικοινωνία Αρχικά διαβάζουμε το βιβλίο "ο Χειμώνας" της Ευγενίας Φακίνου. Στη συνέχεια προτρέπουμε τα παιδιά να παρατηρήσουν την αλλαγή της φύσης και τις καιρικές μεταβολές: ουρανός σκοτεινός, συννεφιασμένος, δέντρα με γυμνά κλαδιά, κρύο, αέρας, βροχές, καταιγίδες και ίσως χιόνια. Διευκρινίζουμε την θέση του χειμώνα σαν εποχή, στην όλη δομή του χρόνου. Χωρίζουμε την εποχή στους τρεις μήνες της. Με μια υδρόγειο σφαίρα και μια μικρή μπάλα με ακτίνες για ήλιο, δείχνουμε στα παιδιά την τροχιά της γης γύρω από αυτόν και εξηγούμε το σχηματισμό των εποχών. 《ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΧΈΣ: Οι 4 εποχές (φθινόπωρο, χειμώνας, άνοιξη, καλοκαίρι)  είναι οι περίοδοι στις οποίες υποδιαιρείται  το έτος.

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές

Εικόνα
Χριστουγεννιάτικες κάρτες Απλές κατασκευές Στολίδια για το δέντρο Ο μήνας Δεκέμβριος Ιδέες από το διαδίκτυο Ευδοξία

Μουσικά Παιχνίδια

Εικόνα
Ιδέες για μουσικά παιχνίδια στον Παιδικό σταθμό και το Νηπιαγωγείο!!! 1η Δραστηριότητα: Τέσσερα παιδιά (λιγότερα ή περισσότερα) κρατούν από ένα μουσικό όργανο όπως π.χ. μαράκες, κουδουνάκια, ταμπουρινό κ.α. Ένα άλλο παιδί στέκεται αντίθετα από τα τέσσερα παιδιά χωρίς να τα βλέπει. Ζητάμε από ένα παιδί της τετράδας να παίξει το όργανό του και στη συνέχεια από το παιδί που δε βλέπει να απαντήσει ποιο όργανο άκουσε. Περνάμε και στους άλλους της τετράδας. Μπορούμε το παιχνίδι αυτό να το κάνουμε και πιο δύσκολο αν βάλουμε 2 ή 3 όργανα να παίξουν συγχρόνως και να αναγνωριστούν.   2η Δραστηριότητα: Έχουμε τα τέσσερα παιδιά με τα όργανα που αναφέραμε παραπάνω από τη μια μεριά και άλλα τέσσερα παιδιά από την άλλη μα τα ίδια όργανα. Οι δύο τετράδες πρέπει να στέκονται πλάτη με πλάτη για να μην βλέπονται. Ζητάμε από ένα παιδί της μιας ομάδας να παίξει. Τότε πρέπει να απαντήσει από την άλλη αμάδα το παιδί που κρατά το ίδιο όργανο. Μπορούμε στη συνέχεια να ζη