Ιδέες για κατασκευές με θέμα "Ανοίγουν τα σχολεία"

Ανοίγουν τα σχολεία
μεγάλη έχω χαρά.
Αχ! Άκου πως χτυπάει
με λαχτάρα η καρδιά.
Λυπάμαι που τελειώνει 
το καλοκαίρι εδώ,
μα πάω στο σχολείο
 που τόσο αγαπώ.
Εκεί με περιμένει 
η κυρία μου η γλυκιά
στην πόρτα χαμογελώντας
με μια ζεστή αγκαλιά!
Τους φίλους μου θα δώ
που πεθύμησα πολύ, 
έχω τόσα να τους πώ 
απ' το καλοκαίρι αυτό.
Μα και νέα φιλαράκια
 θα συναντήσω εκεί
και όλοι παρέα θα περάσουμε
μια χρονιά εκπληκτική!!

Ελένη Κατσιάβου           


Στην σημερινή ανάρτηση θα σας δώσω μερικές εύκολες ιδέες για χειροτεχνίες,  οι οποίες αφορούν τις πρώτες μέρες των παιδιών στον παιδικό σταθμό ή το νηπιαγωγείο. 




Κάρτα κουκουβάγια για την αρχή της σχολικής χρονιάς

*Η ιδέα της κάρτας είναι από το Δημιουργικό εργαστήρι, 
τεύχος 83.*




Εύκολη κατασκευή μολύβι-ξυλομπογιά από γλωσσοπίεστρα






Κατασκευή μολυβοθήκης από ρολό χαρτιού υγείας και ξυλάκια χειροτεχνίας




Εύκολη κατασκευή λουλούδι, από την παλάμη του παιδιού. Εγώ εδώ χρησιμοποίησα αφρώδες υλικό για την παλάμη και το φύλλο (μπορείτε να βάλετε και οποιοδήποτε χρώμα κανσον ή ακόμα και λευκό και να το χρωματίσει το παιδί όπως θέλει) και πράσινο ξυλάκι χειροτεχνίας για το κοτσάνι. Στο κεντρο της παλάμης μπορείτε να κολλήσετε φωτογραφία του παιδιού ή να γράψετε κάτι για καλή σχολική χρόνια.
Στο πίσω μέρος του κοτσανιού κόλλησα ένα κομμάτι μαγνήτη για τοποθέτηση στο ψυγείο.













*Από Δημιουργικό Εργαστήρι τεύχος 83.*



Καλή σχολική χρονιά σε όλους, παιδιά μικρά και μεγάλα, γονείς και εκπαιδευτικούς!!!!






Ευδοξία






Σχόλια