Blogmas 2018

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και ενθουσιασμένη με την πρόκληση που έβαλα στον εαυτό μου για τον φετινό Δεκέμβριο. Γιατί 25 αναρτήσεις σε ένα μήνα, το λες και πρόκληση.


Αν με ακολουθείτε σε facebook και Instagram θα έχετε δει ότι φέτος πήρα την μεγάλη απόφαση να κάνω και εγώ Blogmas. Μια ιδέα που είδα για πρώτη φορά πέρυσι από την Μαρίνα του Stay at home mom και φέτος είπα να υιοθετήσω. 

Μπορεί η προετοιμασία του να μου στοίχισε τις αναρτησεις Νοεμβρίου, εκτός βέβαια από το guest post μου στο Marvelous Moms αλλά χαλάλι.

Για όσους δεν ξέρουν τι είναι το Blogmas, είναι μια σειρά από Χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις 25 στο σύνολο, μια για κάθε μέρα του Δεκεμβρίου. Κάτι σαν ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης μέχρι τα Χριστούγεννα.

Η θεματολογία των αναρτήσεων θα αφορά κυρίως εύκολες κατασκευές που θα μπορείτε να κάνετε με τα παιδάκια σας, προτάσεις για βιβλία, συνταγές και πολλά άλλα.
Οι αναρτήσεις θα είναι σχετικά μικρές αλλά περιεκτικές, ώστε να προλαβαίνω να τις ετοιμάζω.
Ελπίζω να τις βρείτε ενδιαφέρουσες και να σας δώσω λίγη ακόμα Χριστουγεννιάτικη έμπνευση για Παιχνίδι και Δημιουργία.


Τι λέτε θα μετρήσουμε μαζί αντίστροφα μέχρι τα Χριστούγεννα?



Ευδοξία




Αν θέλετε να έρχονται όλες οι νέες αναρτήσεις  και όχι μόνο, στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, μη ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο newsletter του blog.





Κάντε 👍 στην σελίδα Παιχνίδι και Δημιουργία στο Facebook.



Και ακολουθήστε με σε Instagram και Pinterest


Σχόλια