Ας γνωριστούμε καλύτερα

Η σημερινή ανάρτηση είναι κάπως διαφορετική σε σχέση με ότι έχω ανεβάσει μέχρι τώρα. 
Όταν ξεκίνησα το blog πίστευα ότι πέρα από την οικογένεια μου άντε και κανέναν γνωστό δε θα με διάβαζε κανείς άλλος. Και όμως με διαβάζουν άνθρωποι που δεν με γνωρίζουν προσωπικά, επομένως δεν γνωρίζουν ούτε πια είμαι, ούτε από έρχομαι, ούτε που πάω.


Γι' αυτόν λοιπόν το λόγο αποφάσισα να σας γράψω κάποια πράγματα για μένα και για το blogοσπιτάκι μου. 
Όπως και εγώ στα blogs που διαβάζω, θέλω να ξέρω ποιός "κρύβεται" από πίσω, έτσι ίσως και εσείς να θέλετε να μάθετε ποια είμαι.

Αν σας ενδιαφέρει να με μάθετε συνεχίστε να διαβάζετε αυτή την ανάρτηση, αν δεν σας ενδιαφέρει, απλά αγνοήστε την.


  • Το όνομά μου είναι Ευδοξία και κουβαλάω στην πλάτη μου 33 χρόνια και 7 μήνες.
  • Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε ένα χωριό της Χαλκιδικής, το Κασσανδρινό (βρίσκεται στην Κασσάνδρα, το πρώτο ποδαράκι της Χαλκιδικής) μπορεί να είναι μικρό αλλά είναι πανέμορφο.
  • Είμαι Αιγόκερως με ωροσκόπο Αιγόκαιρω (πιο Αιγόκαιρως πεθαίνεις).
  • Είμαι το τρίτο και μικρότερο παιδί της οικογένειας μου.
  • Σπούδασα Βρεφονηπιοκομία στο ΤΕΙ Ιωαννίνων και αποφοίτησα το 2006.
  • Από το 2007 έως το 2012 έζησα στην Αθήνα.
  • Με τον Κώστα τον σύζυγό μου είμαστε μαζί συνολικά 16 χρόνια.
  • Γνωριστήκαμε το 2002 στα Γιάννενα σαν φοιτητές.
  • Έχουμε 2 γιους, τον Νικόλα σχεδόν 4 χρονών και τον Κάσσανδρο 11 μηνών.
  • Το 2012 αποφασίσαμε να φύγουμε από την φασαρία της Αθήνας και να μείνουμε μόνιμα στην Χαλκιδική (γιατί η αλήθεια να λέγεται, σαν την Χαλκιδική δεν έχει). 
  • Το Παιχνίδι και Δημιουργία το έφτιαξα το 2013 και αρχικά ήταν Χώρος Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών. Περίπου 1 χρόνο μετά και ενώ βρισκόμουν στον 6ο μήνα κύησης στον πρώτο μου γιο, αποφάσισα να κλείσω την επιχείρηση και να γίνω full time mommy.
  • Το καλοκαίρι του 2016 μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω ένα blog για να ανεβάζω ιδέες για δραστηριότητες που έκανα όταν εργαζόμουν και ότι φτιάχναμε με τον 2χρονο τότε Νικόλα. Στην ουσία ήθελα να κάνω κάτι δημιουργικό, κάτι σχετικό με την δουλειά μου, κάτι μόνο δικό μου. Μπήκα λοιπόν στον blogger και έφτιαξα το Παιχνίδι και Δημιουργία σε εκδοχή blog αυτή τη φορά.
  • Αν και ξεκίνησα με πάρα πολύ όρεξη και διάθεση, τον Δεκέμβριο του '16 σταματάω να ανεβάζω και να ασχολούμαι γενικότερα με το blog, λόγω της 2ης εγκυμοσύνης μου. Καθ' όλη την διάρκεια της δεν είχα καθόλου διάθεση και αυτοσυγκέντρωση να γράψω ούτε 2 σειρές.
  • Οπότε περίπου 1 χρόνο μετά, τον Νοέμβριο του 2017, επιστρέφω με φουλ διάθεση και αποφασισμένη να μην το ξαναφήσω (ακόμα και αν ξαναμείνω έγκυος).
  • Παρ'οτι εντελώς άσχετη με το blogging, (πολλά πράγματα τα έμαθα ψάχνοντας και έχω να ανακαλύψω ακόμα περισσότερα) μου αρέσει τόσο πολύ, που ότι ελάχιστο ελεύθερο χρόνο έχω, τον αφιερώνω αποκλειστικά σ' αυτό. Είναι μια πανέμορφη εμπειρία το blogging. 
  • Η έμπνευση μου, όπως ίσως έχετε καταλάβει είναι τα παιδιά μου και κυρίως ο Νικόλας, αφού σας δείχνω, ότι φτιάχνουμε μαζί και ότι του αρέσει.
  • Σκοπός μου είναι να βελτιώσω πολλά πραγματάκια στο blog και να το εξελίξω όσο περισσότερο μπορώ, για όλους εσάς που μπαίνετε στη διαδικασία να με διαβάσετε. Γι' αυτόν λοιπόν το λόγο, σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
  • Και κάποιες εντελώς άσχετες πληροφορίες για μένα: 
Μου αρέσει παρα πολύ να πηγαίνω σινεμά, έχω πολλές αγαπημένες ταινίες όπως το inception, η γέφυρα των κατασκόπων κ.α. Αγαπώ το διάβασμα αν και τελευταία δεν πολυδιαβάζω. Δεν καπνίζω. Στο παρελθόν ήξερα περίπου 45 παραδοσιακούς χορούς (τώρα δεν θυμάμαι κανέναν). Πρόσφατα πήρα δίπλωμα οδήγησης. Είμαι αμφίχειρας (χρησιμοποιώ εξίσου και τα 2 μου χέρια, είτε για να γράψω, είτε για οποιαδήποτε άλλη χειρωνακτική εργασία). Φοβάμαι υπερβολικά τις κατσαρίδες. Και στις δυο μου εγκυμοσύνες πήρα από 20 κιλά (ευτυχώς τα έχασα γρήγορα). Μου αρέσει να οργανώνω τα πάντα, δεν μπορώ να λειτουργήσω σε ακατάστατο περιβάλλον. Στην προ παιδιών εποχή μας έβρισκε συνεχώς το ξημέρωμα με παρέα, να παίζουμε "Μια νύχτα στο Παλέρμο". Μου αρέσουν παρά πολύ τα επιτραπέζια, η μπύρα και τα ζυμαρικά. Μια φράση που με εκφράζει: "Και αν η ζωή φαίνεται πικρή, ανακάτεψε, έχει κάτσει η ζάχαρη".


Αυτή λοιπόν είναι η μικρή μου ιστορία και η ιστορία του blog μου.




Αφού φτάσατε ως εδώ, αφήστε μου αν θέλετε ένα σχόλιο και πείτε μου τις δικές σας ιδέες για μελλοντικές αναρτήσεις, τι δραστηριότητες θα θέλατε να σας δείξω.



Εάν δεν έχετε εγγραφεί στο newsletter του Παιχνίδι και Δημιουργία, μπορείτε να το κάνετε, συμπληρώνοντας την φόρμα εγγραφής (στο πλαϊνό μενού), έτσι ώστε να σας έρχονται όλες οι νέες αναρτήσεις που ανεβαίνουν, στο e-mail σας.



Ευδοξία




Δείτε επίσης






Κάντε 👍 στην σελίδα Παιχνίδι και Δημιουργία στο Facebook.


Και ακολουθήστε με σε Instagram και Pinterest


Σχόλια